Image result for SEO for E-commerce

این مقاله راهنمای نهایی سئو برای وب سایت های تجارت الکترونیکی است.
شکی نیست که رتبه بالاتر از رقبای شما در گوگل امری ضروری است. اما، اگر نکات و ترفندهای سئو را که سایت تجارت الکترونیکی شما را به بالاتر می برد، نمی دانید؟ اگر کلیک را از دست ندهید، احتمالا فروش خود را نیز از دست داده اید.

این که آیا شما به تازگی با یک وب سایت جدید شروع به کار کرده اید یا یک سایت موجود را بهبود بخشیده اید، این راهنمای کامل پیشنهادات تاکتیکی مفیدی را برای تقویت سئو سایت خود ارائه می دهد.

این روزها رسیدن به صفحه اول کافی نیست. شما باید رتبه 1 را بدست آورید.

در سال 2011 ، Search Engine Watch گزارش داد که یک تحقیق تحقیقاتی توسط Optify کشف کرد که "وب سایت های با رتبه شماره یک میانگین کلیک کنید CTR 36.4 درصد بود. شماره دو دارای CTR 12.5 درصد بود. و شماره سه دارای CTR 9.5 درصد بود. "

مطالعه دیگری توسط Gabe Donnini در سال گذشته در زمین بازاریابی ، یافته های Optify را تأیید کرد. این نشان داد که "سهم برداشت از موقعیت اول تقریباً دو برابر از موقعیت دوم است ، و واقعاً نشان دهنده ارزش و درجه اول است."

این به معنای عامیانه چیست؟ اگر یک استراتژی سئو قوی ندارید، از برداشت برند، کلیک و فروش از دست می دهید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه سایت تجارت الکترونیکی خود را رتبه بندی کنید؟ این راهنمای گام به گام را بخوانید و در راه تبدیل شدن به یک صاحب تجارت یا بازاریاب باهوش جستجوگر باشید.

Image result for SEO for E-commerce

قسمت 1: تحقیق
قبل از شروع هرگونه کار SEO (از طریق سایت یا خارج از سایت)، باید با تحقیق شروع کنید - تحقیق در مورد کلمات کلیدی و تحقیقات رقبا.

چرا؟

تحقیقات مهمترین قطعه سئو است. هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه می تواند با تولید ترافیک کم کیفیت و تعداد کمی از تبدیل ها ، کمپین شما را خراب کند و هیچ شغلی آن را نمی خواهد!

پاسخ: پژوهش کلید واژه
سه منطقه اصلی وجود دارد که باید هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی به آنها توجه کنید:

1. کلمات کلیدی برای صفحه اصلی و صفحات محصول خود را پیدا کنید

وقتی نوبت بهینه سازی مهم ترین صفحات وب سایت شما می رسد ، باید ارتباط ، حجم جستجو و مشکل در رتبه بندی را در نظر بگیرید.

من پیشنهاد می کنم برای کلید واژه هایی که به مارک یا محصولات شما بسیار مرتبط هستند ، مراجعه کنید که از حجم جستجوی منطبق بسیار دقیق (محلی ، جهانی) در ابزار رایگان AdWords Keyword Google برخوردار نیستند و از ابزار کلمه کلیدی Moz برخوردار نیستند.

اصطلاحات جستجو

مراقب باشید کلمات کلیدی را انتخاب نکنید که خیلی وسیع و یا بسیار رقابتی باشند. اگر مسابقه خیلی گسترده باشد ، به احتمال زیاد به دلیل افرادی که به سایت شما می روند و نتیجه ای را پیدا نمی کنند ، با نرخ گزاف گویی بالا و نرخ تبدیل پایین به پایان می رسید. علاوه بر این ، اگر به دنبال کلمات کلیدی با رقابت زیاد باشید ، رسیدن به رتبه های بالا (در صورت وجود) بسیار طولانی خواهد بود.

به عنوان مثال ، اگر شما فیلترهای قهوه "طبیعی" را تولید می کنید، نباید به دنبال کلمات کلیدی گسترده مانند "قهوه" ، "قهوه طبیعی" یا "قهوه ارگانیک" باشید، زیرا اینها کلمات کلیدی خاصی برای افرادی نیستند که به دنبال فیلتر قهوه هستند. همچنین، این کلمات کلیدی از رقابت بالایی برخوردار هستند و احتمالا سایت شما در برابر تولید کنندگان بزرگ قهوه رتبه آنها را کسب نمی کند.

راهنمای نهایی سئو برای وب سایت های فروشگاه اینترنتی

7 نکته استثنایی برای انتخاب عنوان صفحه

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت

، ,سایت ,کلیدی ,کلمات ,رتبه ,سئو ,کلمات کلیدی ,وب سایت ,سایت های ,درصد بود ,به دنبال ,دنبال کلمات کلیدی ,سایت تجارت الکترونیکی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

goldfollower دهه شصتی ها انجمن شعر و ادب جمالی آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام خرید آنلاین لباس زنانه سایز بزرگ برج خنک کننده | برج خنک کن | قیمت برج خنک کننده فروشگاه موزیک ویدیو اورجینال دلستون مرکز تعمیرات قطعات لپ تاپ درس زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم